Üzletviteli és Szervezeti Tanácsadás Kis- és Középvállalatoknak
ETR INSTITUTE - CÉGADMIRÁLIS
Intézetünk széleskörű, üzletviteli és szervezeti működésben fellelhető problémákkal kapcsolatos megoldási és fejlődési szolgáltatásokat nyújt ügyfelei számára, kezdve az alapos feltárás előkészítésével, a gondos megoldási programok kidolgozásán át, a megvalósítás kivitelezéséig. Sok éves szakmai tapasztalatainkat ügyfeleink javára kamatoztatjuk.
Bízza ránk szervezeti problémáit és mi elnavigáljuk azokat.
Üzletviteli és Szervezeti Tréning
Az Üzletviteli és Szervezeti Tréninget általában céges felső és középvezetők részére ajánljuk azzal a céllal, hogy fejleszthessék vezetői készségeiket, tárgyalási és kommunikációs képességeiket, időgazdálkodásukat, illetve, hogy megtalálják a fókuszt, személyes és szakmai céljaik megvalósításában.
A tréning során a programvezető nem csak tanácsot ad, hanem egy sikeres döntéshozó vezetőt képez. Egy vezetőnek miért van szüksége a tréningre?
Mert sikeresebb akar lenni!
Mire fókuszálunk az Üzletviteli és Szervezeti Tréning során?
- Felkészítés vezetői feladatokra
- Magatartás és vezetői kompetenciák fejlesztése
- Időgazdálkodás fejlesztése
- Fókusz kialakítása és megtartása
- Konfliktusok kezelése
- Konfliktusok feloldásának elősegítése
- Hatékony vezetés és érdekérvényesítés
- Karrier építése
- Szervezeti hatékonyság javítása
- Vezetői potenciál kibontakoztatása
- Sikerorientáció
- Teljesítménymotiváció
- Célok felépítése, megvalósítása
- Self Management
KKV Program
A Vállalati Programok esetén a találkozókon egy-egy aktuális üzleti, szervezeti probléma, megfogalmazása után kérdések és visszajelzések segítségével a lehetséges kiutakban, megoldásokban gondolkodunk. Segítünk, felismerni és pontosítani a célok elérését gátló tényezőket. A fókuszt a vállalati célokra, potenciálokra valamint a fejlődési tartalékokra helyezzük, nem pedig a hiányosságokra.
Az információk lesznek a lehetőségek, a lehetőségek lesznek a mozgatórugók.
Ebben a helyzetben az adott válságszituáció a konstruktív változás és fejlődés kiindulópontja lesz.
A program célja tehát, hogy fokozza a teljesítményt, hangsúlyozza a megoldási és tanulási képességeket, valamint fejlessze és erősítse a vezetői készségeket.
A vezető a döntéshozatalhoz ért, intézményünk a problémák megértéséhez és az azokban rejlő információ átalakításához, valamint a megoldások lehetőségeinek a feltárásához.
A Vállalati Program során előszeretettel alkalmazzuk a Grow Modellt.
Grow Modell Bemutatása
A Grow szó jelentése növekedés, haladás, fejlődés.
- Goals - a cél meghatározása
- Reality - a jelenlegi helyzet feltárása
- Options - a lehetőségek számbavétele
- Wrapup, What (will you do) - Mit fogsz tenni?
A cél meghatározása: ebben a fázisban ügyfeleinknek elsődlegesen abban segítünk, hogy reális célt tűzzenek ki maguk elé, kissé elhatárolódva az érzelmi bevonódás akadályaitól, hogy ne vágyálmokat kergessenek, hanem megvalósítható célokat érjenek el. A célkitűzésben segíthet az, ha a cél úgynevezett "SMART" cél, tehát legyen elérhető, reális, időkerethez kötött, mérhető és letisztultan konkrét. Pontosan kell látni azt, hogy mikor is érhető el a cél, illetve, hogy menet közben hol vagyunk hozzá képest. Minél egyértelműbb a cél, annál könnyebb mérni a haladást.
Jelenlegi helyzet feltárása: Ez a fázis igencsak kritikus pont, hiszen sokszor az ügyfél úgy akar célt kitűzni, hogy nem gondolja át alaposan jelenlegi helyzetét és azt, hogy így nem rendelkezik a megfelelő mennyiségű információval ahhoz, hogy reálisan lássa a lehetőségeket.
A lehetőségek számbavétele: amennyiben sikeres az előző lépés, akkor ebben a fázisban ötlet -és kérdésbörzét tarthatunk a lehetőségekről. A lényeg, hogy megtaláljuk a lehető legtöbb választási lehetőséget, hogy ezt követően könnyebb legyen dönteni arról, hogy merre induljon el az ügymenet. Eben a szakaszban kiemelkedően fontos számunkra, hogy ügyfelünket segítsük elszakadni a gondolati korlátoktól, és segítsük a "messzebbre látás" folyamatát. Ebbe beletartozik az akadályok felmérése is.
Mit fogsz tenni? Szándék, elhatározás: kollégánk ebben a szakaszban segít az ügyfélnek abban, hogy valóban el is induljon a célja felé. Felmérni a terepet és átvenni a lehetőségeket csak az egyik része a munkának, ezt követően jön el a gyakorlat, azaz a megvalósítás fázisa, amikor az ügyfélnek tennie is kell, méghozzá nap mint nap azért, hogy el is érje a kijelölt célt. Ilyenkor alapfeladataink kibővülnek a támogatás, a motiválás, és az inspiráció intézményével is.
Megbízható közösség
"A megfelelő kommunikációs csatornák működtetése egy vállalati rendszeren belül létkérdés, a jövőbeni távlatok szempontjából. Olyan ez, mint az emberi szervezetben a vérkeringés! Ha elakad, akkor gondok lesznek. Ezért tevékenységünk magában hordozza a különböző kapcsolati, együttműködési, motivációs és üzleti programok kidolgozását is."
(Pintér Zoltán, ETR Institute, Cégadmirális)
"Ügyfeleink pozitív változásokat szeretnének látni. Mi pedig figyelünk rájuk."
HATÉKONY SEGÍTSÉG AZ ÜZLETI ÉLET SZEREPLŐINEK
Az ETR INSTITUTE és a Cégadmirális Intézet Vállalati Programjai egy olyan, megoldás- és eredményorientált, professzionális munkakapcsolatot alkotnak, amely során a programvezető sikeresen képes elősegíteni, hogy ügyfelünk hatékonyabban valósítsa meg céljait, miközben fejlődik. Az ETR-ben alkalmazott megoldásaink célja a döntési folyamatok teljes körű támogatása. Az alapstruktúra kialakításánál fontos szempont, hogy az összefüggések rendszeréből végül olyan információk álljanak elő, amelyek a folyamatok elemzése mellett a tervezést is figyelembe veszik és támogatják. A felhasznált eszközök biztosítják azt a rugalmasságot, amellyel a változásokhoz és az egyes gyakorlati megvalósításokhoz gyorsan és könnyen adaptálható rendszert hozunk létre.
PROFESSZIONALIZMUS
Intézetünk kollégái a kiváló szakértelem megnyilvánulására törekszenek, valamint szakmai továbbképzéseken fejlesztik tudásukat, a hatékony partnerkiszolgálás és a töretlen bizalom fenntartásának érdekében.
PARTNERSÉG
Azon intézetek egyike vagyunk, akik az ügyfél és a szolgáltató közötti kapcsolatot partneri viszonynak tekintik. Ez elősegíti a hatékony kommunikációt és a problémamegoldást. Számunkra ez a hosszútávú együttműködés kulcsa.
INFRASTRUKTÚRA
Csak akkor tudunk kitűnő szolgáltatást nyújtani, ha megértjük teljes egészében a fejlődő szakmai folyamatokat, ezért rendszeresen fejlesztjük vállalkozásunkat és felvesszük a mindennapos fejlődés ritmusát.